ajánlatot kérek tovább

Célközönség bővítése – Többnyelvű honlap

Ahogy egy vállalkozás egyre nagyobbá válik, úgy nő a vevőköre is. Bizonyos szint felett már szóba kerülhet a nemzetközi piacok felé való nyitás is. Ennek köszönhetően a vevőkör is számottevően megnőhet. Ehhez azonban szükséges a professzionális kivitelezés enélkül ugyanis semmit nem ér az egész. Sok webes platform tulajdonosa dönt úgy, hogy ideje kiterjeszteni vevőkörét a külföldiekre is, így a jobb felső sarokban apró zászlócskák segítségével idegen nyelven is érthetővé válik a weblap. Az ikonra kattintva azonban sokszor látni silány megoldásokat. A többnyelvű honlapot egy tükörként is definiálhatjuk, hisz a honlap minden egyes tartalma, leírása, gombja, visszaigazoló e – mailje le van fordítva legalább még egy nyelvre. A többnyelvű honlap programozási ideje a duplája is lehet a normál, magyar nyelvű oldalénak. Elsősorban egy többnyelvűsítő modul telepítése szükséges, valamint beállítása. A szövegeket sorra le kell fordítani, azonban talán említenünk sem kell, hogy nem Google fordító segítségével, hanem különösen szakszövegek esetében jobb fordítóirodához fordulni.  A design esetében is szükséges lehet némi igaztás, hiszen, ami magyarul bizonyos karakter hosszúság, az teljesen más hosszúságú lehet idegen nyelven, ebben az esetben pedig széteshet a design.

Célközönség bővítése – Többnyelvű honlap

A kiküldött üzenetek szövegét is le kell fordítani, hiszen a magyar nyelvű e – mailből semmit sem fog érteni a külföldi vásárló. Valamint nem szabad megfeledkezni a forráskódban való nyelvi átkódolásról. A többnyelvű honlap óriási lehetőségeket rejt magában, azonban látni kell azt is, hogy rengeteg munka van vele, főleg egy kisvállalkozás esetében jelent nagy munkaterhelést és sajnos közel sem biztos, hogy a várakozásoknak megfelelően teljesít. Valamint egy rendes honlap esetén az áttervezés során újra rengeteg munkával jár, hisz szinte mindent elölről kell csinálni. Ez körülbelül két – három éves periódusokat takar, amikor is az áttervezés szóba jöhet. Így elképzelhető, hogy számukra jobb megoldás egy idegen nyelvi összefoglalót készíteni. Ez jóval kevesebb munkát jelent, mégis eléri a célját, hiszen tájékoztató jellegű a vásárlók számára.